AK Nygart har fået en ny kunde-app! Se hvad den kan her

Udgivet D. 8. juli 2021

Hos AK Nygart har vi udviklet en ny app til vores kunder, som nu er i App Store.

App’en indeholder to hovedfunktioner, som du kan læse mere om her:

App-store-badge

Med AK Loyalty kan du:

  • Optjene AK point på alle dine kosmetiske behandlinger
  • Bruge dine point til at låse personlige AK Rewards op
  • Spare penge på dine behandlinger

Med AK Aftercare modtager du:

  • Forberedende vejledning inden din operation/behandling
  • Personlig vejledning til dit forløb efter din operation/behandling
  • Daglige beskeder fra din kirurg/behandler
video

AK Aftercare

En operation er en stor beslutning og en stor begivenhed for vores kunder. Som operationskunde har man typisk overvejet indgrebet i månedsvis eller endda åresvis inden man kommer ind til en forundersøgelse. Og når man endelig booker en operationstid er det en drøm på vej til at gå i opfyldelse. Vi ønsker med funktionen AK Aftercare i app’en at anerkende og styrke denne følelse hos vores kunder og gøre tiden efter operationen til en del af denne særlige oplevelse.

Det er målet at AK Aftercare skal supplere og i sidste ende helt erstatte de udskrevne papirer med information vores kunder får med hjem efter deres operation.

AK Loyalty

Udover at tilbyde en særlig oplevelse i AK Aftercare-delen hos vores operationskunder har app’en også funktion af et loyalitetsprogram til vores faste kunder. AK Loyality, som vi har døbt programmet, har til formål at lade vores kunder optjene point på deres køb af kosmetiske behandlinger og cremer – og disse point kan senere bruges til at indløse personlige AK Rewards.

Med AK Nygarts nye kundeapp er der altså fokus på at belønne vores eksisterende kunder og forlænge oplevelsen efter et besøg i en af klinikkerne. Og som en forskel fra andre loyalitetsprogrammer er de AK Rewards man får personlige – og altså baseret på interesser og tidligere køb i klinikken.