FAQ - Få svar på alle dine spørgsmål til AK Nygart

Vi har samlet de spørgsmål, vi oftest får stillet fra vores kunder og patienter, her på siden. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål her, så er du velkommen til at kontakte os på 70275757 eller via mail.

SPØRGSMÅL OM OPERATIONEN

Hvor og hvornår får jeg min operationsaftale?

Du får typisk operationsaftalen tilsendt på dagen, hvor du booker operationen. Operationsaftalen bliver sendt til dig på din mail. Som afsender står til at være “AK Nygart” og emnet er “Dokument”. Hvis du ikke kan finde mailen i din indbakke, så er det en god idé at du kigger i dit SPAM-filter.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvordan underskriver og sender jeg operationsaftalen retur til jer?

Operationsaftalen bliver sendt til dig på din mail. Afsender står til at være “AK Nygart” og emnet er “Dokument”. Hvis du ikke kan finde mailen i din indbakke, så er det en god idé at du kigger i dit SPAM-filter.

Operationsaftalen indeholder også din faktura.

Operationsaftalen signeres med NemID, og returneres herefter automatisk til AK Nygart digitalt. Du modtagerikke en kvittering for afsendelse, men bliver kontaktet af sekretariatet, hvis den signerede aftale ikke er os i hænde indenfor 7 dage fra modtagelsen.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvor og hvornår får jeg min operationsindkaldelse?

Din operationsindkaldelse, altså information om hvornår du skal møde ind og hvornår du skal opereres, bliver sendt til dig fredagen før operationsdagen

Den bliver sendt til dig via Lægevejen. Du modtager en mail, når den er kommet.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvor længe inden operationen skal jeg møde op på klinikken?

Du bliver indkaldt til at møde ind på klinikken en time inden operationen starter.

Tiden skal du bruge på at klæde om til en morgenkåbe. som du får udleveret fra os. Herefter taler du med opvågningssygeplejersken og udfylder nogle papirer om operationen. Herefter møder du din plastikkirurg igen til en kort samtale om, hvad der skal ske. Plastikkirurgen tegner på det område, der skal opereres, og herefter bliver dine før-billeder taget.

Hvis du skal i fuld bedøvelse møder du også narkoselægen, der skal bedøve dig, som taler med dig om, hvad der skal ske.

Først når alt dette er klaret kan operationen begynde.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Hvornår kan jeg blive hentet igen af min pårørende efter operationen?

Når du er kommet til dig selv efter narkosen og ikke længere har brug for intensiv overvågning, kontakter vi din pårørende, som skal komme og hente dig. Dette sker typisk efter et par timer.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Opererer I kun i København?

Vi opererer både i København og Århus.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Tager I imod henvisninger fra egen læge?

Nej, det gør vi desværre ikke.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

SPØRGSMÅL OM BOOKING

Jeg kan ikke booke en tid via jeres online booking. Hvad gør jeg?

Har du problemer med at booke din tid online, er du altid velkommen til at ringe ind til vore sekretærer. Så hjælper de med at booke en tid til dig.

Du kan ringe til os på 70275757.

Telefontiderne er:
Man, Tirs, Tors: 8-17
Onsdag: 8-18
Fredag: 8-16

Kan jeg komme på venteliste til en operation eller behandling?

Ja, det kan du godt. Hvis du ringer ind til os eller sender os en mail via vores kontaktformular med den dato du ønsker, så kan vi sætte dig på en venteliste og kontakte dig, hvis der skulle komme en aflysning.

SPØRGSMÅL OM AFLYSNING

Jeg har booket en operation, men jeg har fortrudt. Hvad gør jeg?

Er der mere end 21 dage til din operation kan du aflyse eller flytte din operation uden beregning.

Er der mindre end 21 dage til din operation kan du flytte tiden mod et gebyr på 5.000 kr. Aflyser du mindre end 21 dage til din operation tilfalder hele det indbetalte beløb for operationen AK Nygart A/S, dog max. 20.000 kr.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Jeg har booket en operation, men jeg kan ikke alligevel den dag. Hvad gør jeg?

Ønsker du at flytte din operation mindre end 21 dage før den planlagt operationsdato opkræver vi et administrationsgebyr på 5.000 kr.

Såfremt udsættelse af operationsdagen skyldes, at du er blevet syg,  vil vi tilbyde at rykke operationen til en anden dato, i det omfang det er muligt. Vi forbeholder os i den forbindelse ret til, som en betingelse for at rykke operationen til en anden dato, at kræve en lægeerklæring fra din egen læge, der er udfærdiget senest på den planlagte operationsdato.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

ANDRE SPØRGSMÅL

Hvordan henter jeg jeres app?

Du kan hente vores app i App Store, hvis du har iPhone. Appen kan du bruge til at få dit efterforløb digitalt efter din operation eller kosmetiske behandling.

Du kan også optjene AK Point og indløse AK Rewards.

Læs mere om appen.

Hvordan behandler I mine oplysninger?

Du kan læse i vores privatlivspolitik hvordan vi behandler dine personoplysninger.

Vi prioriterer datasikkerhed og din integritet højt, og vi arbejder konstituerende på tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Jeg har ikke fået svar på mit spørgsmål her i jeres FAQ - Hvad gør jeg?

Du kan altid kontakte os på 70275757 eller e-mail

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Send os en besked

Hvis du har nogle spørgsmål til priserne, betaling, finansiering eller andet, så er du meget velkommen til at sende os en mail via vores sikret kontaktformular herunder. Vi svarer dig, så hurtigt vi kan tilbage.

Vi behandler dine personoplysninger på en sikker, ansvarlig og lovlig måde. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores privatlivspolitik.

    *Du kan vedhæfte filer af typerne jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, ppt, pptx og odt i op til 5mb.